FANDOM

Хірілорн (синд. Hírilorn) — найбільше з дерев букового лісу Нельдорет, що знаходиться у північній частині Доріату. Хірілорн знаходився недалеко від брами Менегрота, столиці королівства. У Хірілорна було три стовбури, однакових за товщиною, гладеньких і дуже високих. Особливістю дерева є відсутність гілок до досить великої висоти.

На верхівці Хірілорна за волею Тінгола була ув'язнена ельфійська королівна Лутіен, з метою не допустити її втечі з Доріату після того, як вона вирішила мандрувати у пошуках свого коханого Берена. Дерев'яний дім, з котрого вона не могла втікти, був побудований високо між стовбурів Хірілорна, туди і помістили Лутіен. Проте Лутіен все ж вдалося втікти - вона скористалась своїм чаклунським мистецтвом і навіяла на охоронців сон.

ЕтимологіяРедагувати

З мови синдарин «Хірілорн» перекладається як «Дерево володарки», від коренів слів KHER-, ÓR-NI-. Толкін також вказував, що синдаринське слово «нелдор» («бук») було визначально назвою Хірілорна, походячи від слів «нелд» («три») і «орн» («дерево»), від кореня слова NEL-.

Джерела інформаціїРедагувати

Втеча Лутіен Редагувати

Lúthien 2